Fashion

Wat zijn de laatste trends in Fashion Retail?

16:10 30 minutes presentation Grote zaal
Peter van Rijn GfKRandy Streng GfK

Margedruk, faillissementen en veranderingen in aankoopgedrag, de Nederlandse Fashion markt verandert snel. In tijden van inflatie en onzekerheid zoekt de consument naar aanbiedingen of beweegt ze zich naar alternatieve merken. Snelheid, flexibiliteit en innovatie zijn dan ook essentieel. Maar wat betekent dit eigenlijk? Wat zijn de laatste trends in Fashion Retail? Hoe permanent is de transitie naar online shopping? Dit en meer zul je horen tijdens de presentatie van GfK.

Peter van Rijn

Peter van Rijn

GfK

Peter van Rijn heeft internationale economie gestudeerd aan de Universiteit Maastricht. Peter heeft inmiddels 15+ jaar ervaring in internationaal marktonderzoek, aan zowel de klantzijde als manager market intelligence (o.a. Heineken en Interxion) en ruim 3 jaar als accountmanager Fashion & Lifestyle bij GfK Nederland aan bureauzijde. Peter is binnen GfK primair verantwoordelijk voor klanten binnen de fashion sector. 

Randy Streng

Randy Streng

GfK

Randy Streng is research manager bij GfKHij houdt zich bezig met verschillende vraagstukken op het gebied van consument, markt en merk – nu en in de toekomst. Middels innovatieve onderzoeksoplossingen en als betrouwbare onderzoekspartner belooft hij elke zakelijke relatie “growth from knowledge”. 

Gelijktijdige sessies