Recruitment

Next level in recruitment marketing: Data-Driven Branding en Performance campagnes

14:55 30 minutes Grote zaal
Marloes de Jong AdwiseDiana van Bommel Continu Professionals

Ontdek hoe we in samenwerking met Continu de overstap maakten van vacaturemarketing naar een geautomatiseerde, datagedreven full-funnel recruitment campagnestrategie, resulterend in 7% lagere sollicitatiekosten en een toename van 60% in plaatsingen. Deze sessie onthult specifieke tactieken zoals geautomatiseerde biedstrategieën afgestemd op de actuele zoekvraag. Samen met Continu delen we inzichten en praktijkvoorbeelden die jouw wervingsproces naar een hoger niveau tillen. Mis deze kans niet om de toekomst van effectieve werving te ontdekken.

Marloes de Jong

Marloes de Jong

Adwise

Sinds 2018 vervult Marloes bij Adwise een cruciale rol in het herdefiniëren van recruitment marketing en strategieën, met een nadrukkelijke focus op data-gedreven resultaten. Ze mixt vernieuwende methodes met grondige kennis van de markt en loopt daarmee voorop in het moderniseren van de wervingsaanpak van onze klanten.

Diana van Bommel

Diana van Bommel

Continu Professionals

Diana is al ruim 7 jaar werkzaam binnen Continu Professionals en altijd bezig met de vraag: hoe kan het beter, slimmer of efficiënter? Innoveren en automatiseren behoren tot haar dagelijkse bezigheden. Van het optimaliseren van de digitale journey tot het inrichten van een marketing automation aanpak waarbij ze databronnen aan elkaar koppelen en de juiste communicatieboodschappen hierop afstemmen.

Gelijktijdige sessies