Emerce Retail

Personalisatie en GenAI: van inzichten naar content

09:55 30 minutes IJzaal
Lotte van Duren INGJan-Willem Mannen ING

GenAI het grote buzzword waar we niet omheen kunnen, maar wat kunnen wij er precies mee? Wij nemen jullie graag mee in onze eerste experimenten, waarbij GenAI is gebruikt als content creator voor de Paid Media kanalen. Kan GenAI ons helpen onze inzichten om te zetten naar content?

Lotte van Duren

Lotte van Duren

ING

Lotte van Duren is Product Lead bij ING – Digital NL. Ze houdt zich bezig met Digital Sales, met een focus op acquisitie en credit cards. Daarnaast werkt ze aan tooling en modellen op het gebied van financiële gezondheid. Waarbij onze (toekomstige) klanten en een hele berg aan data centraal staan.

Jan-Willem Mannen

Jan-Willem Mannen

ING

Jan-Willem Mannen is Sr. Customer Journey Expert bij ING en houdt zich bezig met digital sales voor acquisitie en creditcards. Hij heeft veel ervaring op het gebied van CRO, experimenteren, A/B-testen en analyseren van klantdata. Vanuit zijn nieuwsgierige houding is hij altijd op zoek naar manieren om de customer experience en digital sales te verbeteren.

Gelijktijdige sessies