Conversion & Analytics

Avoiding KPI tunnel vision for optimal business growth

14:20 30 minutes IJzaal
Marit Groot Zevert VodafoneZiggo

Discover how a simple adjustment to the Ziggo website can impact several key performance indicators, from upgrades and downgrades to add-ons and customer retention. Marit will share several A/B testing examples with unexpected results and real brain teasers. Would you like to know how VodafoneZiggo determines whether these changes will be implemented? Don’t miss this presentation!

 

 

Marit Groot Zevert

Marit Groot Zevert

VodafoneZiggo

Marit is gedreven om het gedrag van klanten te begrijpen, ze duikt graag in alle data om inzichten achter onverwachte resultaten te ontrafelen. Met een achtergrond in de horeca heeft klanttevredenheid een hoge prioriteit.

Tijdens haar stage als Revenue Manager voor verschillende hotels vond ze het frustrerend om de impact van prijswijzigingen niet goed te kunnen beoordelen. Later ontdekte ze tijdens haar rol als CRO-specialist het plezier en gemak van A/B-testen.

Sinds 2021 is Marit CRO-specialist en webanalist bij VodafoneZiggo, waar ze oa de gemiddelde omzet per gebruiker voor bestaande Ziggo-klanten probeert te verbeteren.

Gelijktijdige sessies