Conversion & Analytics

Naadloze omnichannel ervaringen: van mobiele zoekopdrachten tot winkelbezoek

14:20 30 minutes Studio
Michel van Luijtelaar GMBapiSophie Noble GMBapi

In deze sessie bespreken Michel en Sophie omnichannel excellentie en hoe je een naadloze omnichannel ervaring creëert. Van lokale mobiele zoekopdrachten tot een winkelbezoek. Ze behandelen het gebruik van lokale gegevens, het verbeteren van lokale zichtbaarheid en reputatie, en het afstemmen van de uitstraling van je merk op andere marketingkanalen. Daarnaast zoomen ze in op het integreren van productfeeds in Google Business Profiles voor zowel grote als kleine organisaties, inclusief updates over Apple Maps. De focus ligt op het meten van succes over alle kanalen, zowel online als offline, en hoe dit te integreren in Google Ads, inclusief het testen van je omnichannel marketingstrategie als vast onderdeel van je routine.

Michel van Luijtelaar

Michel van Luijtelaar

GMBapi

Michel, een voormalige Google-specialist met 13 jaar ervaring, is een online marketingexpert gespecialiseerd in performance marketing. Werkzaam in Londen en Singapore, ondersteunde hij grote klantenteams bij Google Ads, Google Analytics en Google Marketing Platform. In 2020 richtte hij samen met Gergan Atanasov GMBapi.com op, waarmee hij nu talloze bedrijven met meerdere locaties adviseert over lokale zichtbaarheid, tests en resultaatmetingen. Michel deelt graag inzichten over marketingtechnologie, analytics, omnichannel en attributie.

Sophie Noble

Sophie Noble

GMBapi

Sophie kwam in 2022 bij GMBapi en werd al snel hun GBP-archimage, chaosmanager en online marketingliefhebber. Met een achtergrond in radioreclame maakte ze naadloos de overstap naar marketing en accountmanagement, gespecialiseerd in GBP-optimalisatie. Haar veelzijdige vaardigheden maken haar tot een waardevolle aanwinst, die succes garandeert door een mix van creativiteit en strategisch denken.

Gelijktijdige sessies