Engage

Engaged; het Concertgebouw van verleden tot heden

13:40 30 minutes presentation Grote zaal
Job Noordhof Het Koninklijk ConcertgebouwJeroen de Graaf Ematters

Maak kennis met het Concertgebouw; wat is de historie en wat is daaruit volgend het vraagstuk om de retention en engagement te versterken. Welke aanpak is gekozen om over te gaan tot personalized campaigning zodat deze via diverse online kanalen worden ingezet om de bezoeker te engagen. Job Noordhoff vertelt je tijdens deze sessie over de keuzes die het Concertgebouw heeft gemaakt.

Job Noordhof

Job Noordhof

Het Koninklijk Concertgebouw

Job Noordhof (1980) is sinds 2018 Hoofd marketing, communicatie en verkoop bij Het Concertgebouw. Na zijn studie Communicatiewetenschap aan de UvA werkte hij als projectmanager bij consultancybureau Dutch. In 2013  maakte hij de overstap naar de culturele sector en werd hij Hoofd Marketing en Sponsoring bij het Nederlands Philharmonisch Orkest. Naast zijn werk is Job initiatiefnemer van het festival Souk, dat zich richt op de Arabische cultuur en is hij bestuurslid bij verschillende culturele initiatieven

Jeroen de Graaf

Jeroen de Graaf

Ematters

Jeroen de Graaf, inmiddels meer dan 18 jaar actief in de online wereld. In het verleden heeft Jeroen gewerkt voor o.a. Score, Prenatal, V&D, Vomar supermarkten, Oxyma en sinds 2018 voor Ematters het marketing automation bureau in Amsterdam. Aan de klant zijde heeft Jeroen de basis gelegd voor e-commerce strategie en de bij behorende customer journey implementatie (intern & extern). Vandaag de dag is hij verantwoordelijk voor de algemene zaken en strategische keuzes die Ematters intern en bij haar klanten maakt. Hiernaast is Jeroen gediplomeerd expert in lichaamstaal of ook wel bodylanguage.

Gelijktijdige sessies