Engage

Inrichting en ontwikkeling van de customer journey bij Hearst Magazines

13:40 30 minutes presentation Studio
Maaike van Ruitenbeek Hearst MagazinesPeter van der Schaar Basedriver

Ruim een jaar geleden heeft Maaike een centrale marketingafdeling opgezet met focus op realisatie van nieuwe aanwas, inrichting van een optimale klant journey, inrichting en ontwikkeling van het systeemlandschap en klantdata. Zij deelt graag haar mijlpalen en learnings tijdens haar presentatie.

Maaike van Ruitenbeek

Maaike van Ruitenbeek

Hearst Magazines

Maaike is binnen de Consumer sales afdeling van Hearst verantwoordelijk voor de abonnementenomzet voor het gehele brand portfolio, o.a. voor de (internationale) topmerken als ELLE, Vogue, Harper’s BAZAAR, Cosmopolitan, Glamour, Women’s Health, Quote, Esquire, National Geographic, Quest, Men’s Health en Runner’s World.

Peter van der Schaar

Peter van der Schaar

Basedriver

Peter van der Schaar is oprichter van marketing automation startup Basedriver. Peter heeft de afgelopen 20 jaar gewerkt op diverse (management) functies bij abonnementsbedrijven als KPN en Sanoma. 

Met Basedriver helpt hij abonnementsbedrijven meer herkenbare online bezoekers te werven uit hun marketing database. Basedriver is gestart in 2015 en inmiddels hebben 40% van de tijdschriften in Nederland Basedriver gekozen als oplossing voor e-mail marketing en marketing automation.

Gelijktijdige sessies