Fashion

De groei van Studio Anneloes: Waar inspiratie en conversies samenkomen

11:20 30 minutes presentation Studio
Andre Kortekaas Studio AnneloesMark Veldkamp Tweakwise

Studio Anneloes is het Nederlands modemerk voor powervrouwen. Het merk heeft een verkoopnetwerk van 300+ winkels en een krachtige webshop, waar inspiratie, beleving en advies belangrijke pijlers zijn. Maar, hoe blijf je een grote inspiratiebron en wekelijks een nieuwe collectie lanceren in het huidige digitale landschap waar piekmomenten je maken of breken?

Andre Kortekaas – E-commerce Manager van Studio Anneloes en Mark Veldkamp, CCO van Tweakwise, nemen je mee in de afwegingen en keuzes die worden gemaakt, waarmee inspiratie én conversie worden gewaarborgd.

Andre Kortekaas

Andre Kortekaas

Studio Anneloes

Met een ruime achtergrond in de E-commerce wereld, bekleedt hij momenteel de functie van E-commerce Manager bij Studio Anneloes. Dankzij zijn uitgebreide ervaring binnen dit domein is hij in staat om technische aspecten van E-commerce naadloos te integreren met de visuele beleving voor de consument. Deze synergie resulteert in een vloeiende ervaring die zowel het bedrijf als de klant met elkaar verbindt, wat resulteert in een naadloze ervaring aan beide kanten.

Mark Veldkamp

Mark Veldkamp

Tweakwise

Na verschillende rollen bekleed te hebben in de retail met een focus op (online) categoriemanagement en conversie-optimalisatie, is Mark Veldkamp op dit moment een aantal jaar werkzaam als CCO bij Tweakwise en Optimizers. Vanuit zijn huidige rol deelt hij zijn feitelijke kennis en ervaring, en helpt klanten bij het maken van impactvolle keuzes.

Gelijktijdige sessies