Fashion

Het wereldwijde succes van Secrid en Salesupply door FAN-tastic klantenservice

11:20 30 minutes Grote zaal
Nick Vermeulen SecridLudo Verlinden Salesupply

Duik in het verhaal van Secrid en Salesupply en ontdek hoe we lokaal geworteld succes transformeren naar een wereldwijd fenomeen. Leer hoe we niet alleen klanten bedienen, maar fans creëren door buitengewone klantbeleving. Ontdek hoe onze lokale benadering in het buitenland met zowel vakkundige medewerkers en slimme AI-oplossingen bijdraagt aan ons gezamenlijk succes.

Nick Vermeulen

Nick Vermeulen

Secrid

Nick werkt al vijf jaar als e-commerce specialist bij Secrid. Samen met het Brandsite-team zijn ze bezig om het merk naar de consument te brengen, met de focus op de online gebruiker via de Brandsite. Tijdens deze periode heeft hij actief bijgedragen aan de internationale uitbreiding van de webshop, evenals aan het creëren van een nieuwe Brandsite en het vergroten van de online traffic.

Ludo Verlinden

Ludo Verlinden

Salesupply

Vanuit zijn rol zit Ludo aan tafel met inmiddels +500 verschillende (inter)nationale merken zoals Secrid, Carhartt, NIKKIE en Segway om samen de perfecte klantbeleving te creëren op het gebied van klantenservice en logistiek, wereldwijd. Dit doen hij vanuit de +20 lokale ecommerce vestigingen door EU, USA en Azië. Think Global, Act Local is watze met hun klanten verbindt.

Gelijktijdige sessies