Recruitment

#DareToCare: de weg naar het bouwen van een DE&I-strategie

12:15 30 minutes Studio
Tanya Kopps Ahold Delhaize

Wist je dat zeventig procent van de werkzoekenden diversiteit als een factor beschouwen bij het beoordelen van een potentiële werkgever?

Uit onderzoek van McKinsey blijkt ook dat bedrijven met gender- en etnisch diverse managementteams 39 procent meer kans hebben om beter te presteren dan hun nationale sectorgenoten.

Bij Ahold Delhaize en onze familie van geweldige lokale merken, waar iedereen welkom is en de deuren van onze winkels en werkplekken voor iedereen openstaan, spelen diversiteit, gelijkheid en inclusiviteit een cruciale rol in de manier waarop we werken.

Onze toewijding aan diversiteit, gelijkheid en inclusie komt tot leven door onze 100/100/100 DE&I-ambitie en -strategie: een personeelsbestand dat op alle niveaus 100% genderevenwichtig is, een personeelsbestand dat 100% een weerspiegeling is van de gemeenschappen die we bedienen en 100% inclusieve cultuur, een werkplek waar alle stemmen worden gehoord en gewaardeerd.

Het creëren van een inclusieve werkplek helpt onze medewerkers te groeien en het bedrijf te laten slagen. Met meer dan 400.000 medewerkers over de hele wereld en wekelijks 60 miljoen shoppers geloven wij dat het maken van een positieve impact gepaard gaat met het elke dag durven zorgen.

Tanya Kopps

Tanya Kopps

Ahold Delhaize

Tanya Kopps, met een carrière van 24 jaar in de foodretail en -groothandel, is CHRO Europa & Indonesië bij Ahold Delhaize. Ze was eerder CEO bij Metro Italia en Makro Portugal, met diverse financiële functies in heel Europa. Tanya is afgestudeerd aan de University of Iowa en de University of Michigan Law School en heeft een passie voor diversiteit. Ze is voorzitter van de Raad van Bestuur van LEAD. Ze omarmt het internationale leven en werken met haar man Ingo, een honkbalcoach.

Gelijktijdige sessies