Over Piet-Hein

Online marketing, E-commerce, Omni-channel en de opbouw van digitale team zijn zijn sterke punten. Zijn doel is teams en organisaties te helpen naar een volgend digitaal business niveau.

Piet Hein Verberne zet je organisatie op voorsprong door een (1) heldere digitale strategie, (2) werkende digitale proposities en (3) succesvolle online teams.

De volgende typen functies heeft hij eerder succesvol ingevuld:
√ Hoofd / lead / team interim manager digital marketing
√ Programmamanager / interim lead product owner
√ Transitie- / transformatiemanager digital

Naast mijn achtergrond in digitale marketing heb ik een Master in organisatieverandering. Mijn expertise op dit gebied helpt me bij het opzetten van digital teams die resultaten opleveren. Ook heb ik gedoceerd aan Beeckestijn Business School.

Rollen waarvoor je me ook kunt benaderen:
√ Digital director
√ Interim manager marketing
√ Freelance digital lead

Opdracht gevers o.a.:
√ Olympia
√ Tikkie
√ NTBC (Holland.com)
√ MoneYou
√ NS
√ ABN AMRO

Wil je resultaten van je digital marketing (team) verbeteren?

Neem dan contact met me op:
✆ : +31624841224 | ✉: info@vmadigital.nl

Vaardigheden

Team management Change management Marketing Commercial strategy Digital Transformation Online marketing digital marketing Interim management

Talen

Nederlands (Moedertaal of tweetalig)
Engels (Volledige professionele vaardigheid)
Duits (Basisvaardigheid)
Spaans (Professionele werkvaardigheid)

Projecten en ervaring

Olympia uitzenbureau

Manager digitale kanalen a.i.

• Aansturing Product Owners digitale kanalen
• Uitbouwen / professionaliseren team (6 FTE)
• Ontwikkelen strategieplannen 2022-2024

Stater N.V.

Lead Product Owner a.i.

• Aansturing Product Owners t.b.v. doorontwikkeling digitale proposities
• Klantinteractie (o.a custom CRM systeem & Chatbot)
• Ontwikkeling en realisatie nieuw klantportaal (mijn omgeving)

NS - Digital business

Strategie consultant

Samenhang aanbrengen en doorvertaling van NS visie en strategie in concrete richting voor doorontwikkeling E-Commerce.

Tikkie - Groei strategie

Board adviseur

In opdracht van de Chief Digital Officer van (en in samenwerking met de directeur Tikkie en de directeur van het ABN AMRO Digital Impact Fund) groeiscenario’s uitgewerkt. In dat stadium was Tikkie al de 4e meest gedownloade app van NL met ruim 4 miljoen gebruikers.

NBTC - www.holland.com

Head of Digital Marketing a.i.

Leidinggeven veranderproces en digital marketing team (9 FTE)
Upgraden en uitbreiden digital team NTBC Holland.com