Over Erik

Met 9 jaar ervaring aan Agency en Corporate kant ben ik beschikbaar in een breed scala aan rollen binnen de Digitale Industrie. Hierbij help ik bedrijven om een betere gebruikerservaring te bieden aan hun (potentiƫle) klanten door middel van CRO, Web analytics, UX research, Digitale Strategie, Innovatie en data-gedreven development.

Dit doe ik door gebruikersgedrag te begrijpen, problemen en kansen te zien en doorgronden, en het doorbreken van silo's en processen.

Hierbij heb ik verschillende CRO programma's opgezet, begeleid en uitgevoerd, Website migraties gedaan en alle mogelijke onderzoeken uitgevoerd.. Ik kijk breder dan het website gedrag en ben in staat om op een strategisch niveau de digitale ervaring te verbeteren. De klant staat altijd centraal.

Ik ben 9 jaar werkzaam binnen de digitale industrie. Hierbij heb ik 7 jaar ervaring binnen de corporate zijde (KPN, bol.com, NS en Vodafoneziggo) en ruim 2 jaar ervaring als Head of CRO binnen Fingerspitz.

Vaardigheden

CRO UX research Digitale strategie Consumentenpsychologie Web analytics Data-driven development

Talen

Nederlands (Moedertaal of tweetalig)
Engels (Volledige professionele vaardigheid)