B2B Digital

Data gestuurd succes; een diepgaande verkenning van de datastrategie en de invloed op bedrijfsgroei

11:20 30 minutes Workspace
Jeroen de Graaf Ematters

Een kijkje achter de schermen van de wereld van Data. 

De datastrategie, waarom is deze zo belangrijk maar met name wat omvat deze strategie? Een kleine deepdive in de wereld van data, owned/zero party data, Welke impact heeft data intern voor je bedrijf om je strategie te realiseren. Hoe kun je jouw data inzetten voor de retouren, loyalty en D2C strategie.

Jeroen de Graaf

Jeroen de Graaf

Ematters

Jeroen de Graaf, inmiddels meer dan 20 jaar actief in de digitale wereld. In het verleden heeft Jeroen gewerkt voor o.a. Tom Tailor, Betty Barclay, Prenatal, V&D, Vomar supermarkten en sinds 2018 voor Ematters het Data en marketing automation bureau in Amsterdam. Aan de klant zijde heeft Jeroen de basis gelegd voor e-commerce strategie en de bij behorende customer journey implementatie (intern & extern). Vandaag de dag is hij verantwoordelijk voor de strategische zaken die Ematters intern maar ook bij haar klanten maakt. Hiernaast is Jeroen gediplomeerd expert in non-verbale onbewuste communicatie of ook wel lichaamstaal.

Gelijktijdige sessies