Conversion & Analytics

Google Analytics 4 in een veranderend ecosysteem

14:20 30 minutes Grote zaal
Carly Boddy Google

Google Analytics heeft altijd voorop gelopen op momenten van grote veranderingen. Van limited scale tot event-based reporting. En tegenwoordig in de wereld van partial data, mixed consent en intensievere regelgevingsoverwegingen. Geen van deze transities uit het verleden was ooit makkelijk. Verandering is constant, maar wat niet verandert is Google’s toewijding aan onze klanten. Ondanks al deze veranderingen blijven de vragen die onze klanten proberen te beantwoorden met behulp van Google Analytics verrassend consistent. Laten we bespreken hoe GA4 is ontworpen om deze vragen te beantwoorden, niet alleen vandaag, maar ook in de toekomst.

Carly Boddy

Carly Boddy

Google

Carly is productmanager bij Google, waar ze de afgelopen vijf jaar aan Google Analytics 4 heeft gewerkt. Carly is eigenaar van de Google Analytics 4 Audience Builder en heeft onlangs gewerkt aan de UA-naar-GA4-migratie, GA4-bruikbaarheid en GA4-dimensies en -statistieken. Voorheen heeft Carly reclame-integraties, GA360 en Google Analytics voor Firebase behandeld. Vóór Google werkte Carly bij Microsoft en bij bureaus voor Fortune 50-merken.

Gelijktijdige sessies