Conversion & Analytics

Personalisatie zonder privacycompromissen in Google Analytics 4

15:20 30 minutes Studio
Tika Spijkerman Up Analytics

Privacy is een van de meest besproken onderwerpen in de digitale wereld. Regelgeving zoals de AVG en CCPA stellen strengere eisen aan bedrijven om de privacy van hun gebruikers te beschermen.

Dit heeft grote gevolgen voor het gebruik van cookies en andere trackingtechnologieën. Cookies worden steeds vaker door gebruikers geblokkeerd en bedrijven moeten alternatieve manieren vinden om gegevens te verzamelen en te analyseren.

In deze sessie bespreekt Tika Spijkerman eerst de huidige trends in het privacylandschap. Vervolgens zal zij dieper ingaan op de specifieke oplossingen die in GA4 zijn ingebouwd om de privacy van gebruikers te beschermen.

Tika Spijkerman

Tika Spijkerman

Up Analytics

Tika is een expert in het omzetten van data in verbeterde marketingstrategieën. Ze heeft ruim zes jaar ervaring met het meten van online gedrag met Google Analytics. Ze was meetspecialist bij Google en gebruikt nu haar kennis van het werken met Google Analytics om adverteerders te helpen zonder gedoe van het platform te profiteren. Tika is spreker met ervaring in het hosten van Youtube Livestreams, trainingen en Noogler onboarding binnen Google.

Ze heeft technische vaardigheden zoals webontwikkeling en data-analyse met BigQuery, Looker en SQL, maar is ook goed in het uitleggen van complexe onderwerpen in gemakkelijk te begrijpen taal.

Gelijktijdige sessies