Engage

KWBN: met een app goed voorbereid op weg naar Via Gladiola

12:10 30 minutes presentation IJ zaal
Gijs Janssen Koninklijke Wandel Bond Nederland

Hoe bereid je een groep van ruim 7.000 wandelaars in ruim 100 dagen voor op hun eerste Vierdaagse Nijmegen? En hoe bind je ze aan je merk en leer je ze beter kennen? KWBN deed dit met de speciale Wandel.nl app, gebaseerd op het Close Mobile Marketing platform. Leer hoe je met een op chat gebaseerde app succesvol de digitale klantreis kan verbeteren en de interactie met je merk verhoogt.

Gijs Janssen

Gijs Janssen

Koninklijke Wandel Bond Nederland

Gijs Janssen is Manager Marketing & Partnerships van KWBN. Deze traditionele sportbond is in transitie naar een brancheorganisatie. Wandelen is enorm populair. Met de introductie van het merk Wandel.nl richt KWBN zich niet meer alleen op leden, maar wil het via content, events, producten en diensten relevant zijn voor een miljoen (ongebonden) wandelaars. Lidmaatschappen en contributies zijn daarmee niet langer het enige verdienmodel.

Gelijktijdige sessies