Recruitment

Good old-fashioned creativiteit: de ultieme ROI booster

13:45 30 minutes Grote zaal
Ronald van Schaik Kaliber Interactive

In een tijd van marketing automation, conversie en Artificial Intelligence wordt er nog wel eens voorbijgegaan aan het krachtigste instrument voor effectieve Employer Branding: good old fashioned creativiteit. De kracht van het geslepen concept en messcherpe executie is een ROI-booster van jewelste.

Neem een deepdive in de strategische en creatieve processen voor KLM, Rabobank, Alliander en VodafoneZiggo. Een inspirerende sessie met food for thought en praktische tips.

Ronald van Schaik

Ronald van Schaik

Kaliber Interactive

Ronald is de eigenaar en oprichter van Kaliber. Maar de 7-jarige Tommy is de baas ervan. Met zijn onbezonnen creativiteit zorgt Tommy ervoor dat de 60 mensen van Kaliber effectief buiten de lijntjes kleuren. En dat levert doordachte strategieën, opmerkelijke campagnes, prikkelende platformen en betoverende interactieve installaties op. 

Gelijktijdige sessies