Over Charise
Gemotiveerde en enthousiast persoon, die zich snel wegwijs weet te maken in een nieuwe omgeving. Data gedreven en houdt van aanpakken. Zowel zelfstandig als een teamplayer. Marketing breed inzetbaar én specialistisch, zoals SEO, SEA, Social advertising, tot aan het manage van een team en high over marketing breed. Doordat in bijna alle specialismen ervaring heb, weet ik vaak wat haalbaar is, kan ik mij in mijn collega verplaatsen en hoe we samen sterk kunnen zijn als team.
Vaardigheden
Talen
Projecten en ervaring
Asha International
Online markting manager
Strategie herzien, plannen maken, lead functie en aansturen social team, campagne team, design team en SEO team.
PHD Media
Social advertisement specialist
Het team versterken, social campagnes plannen maken, inboeken en analyseren en adviseren. Voor onder andere: Labello, Andrélon, Rabobank, Singapore Airlines en Nivea
Bol.com
SEO Specialist
Aansturende rol mbt SEO naar alle winkelteams toe. Aansturen van 16 winkelteams. SEO plannen maken voor de teams, analyses draaien en bol.com brede SEO projecten. Betrokken bij alle aanpassingen op de website van Bol.com.
Intern en extern SEO workshops geven op verschillende niveau's
Bol.com
TitelOnline merchandise-specialist Horloges
SEO | SEA | Customer journey | Online marketing en merchandising
Bol.com
Content Specialist
Verantwoordelijk voor het uitvoeren van de content- en marketingstrategie aan de hand van een jaarplan (OGSM). KPI's waar ik op stuur zijn consumer sales, orders, traffic, conversie, aov/asp. Daarnaast richt ik me ook op retouren, nps en online marktaandeel.
- Verantwoordelijk voor kwalitatieve online content m.b.v. schaalbare (data-) oplossingen
- Adviserende rol richting leveranciers en partners op het gebied van SEO en content creatie binnen het winkelteam sieraden, horloges en modeaccessoires
- Optimaliseren van de product content o.b.v. data-analyse en (klant-) onderzoek
- Verantwoordelijk voor kwalitatieve online content m.b.v. schaalbare (data-) oplossingen
- Marketinganalyses op basis van KPI's