Over Charise

Gemotiveerde en enthousiast persoon, die zich snel wegwijs weet te maken in een nieuwe omgeving. Data gedreven en houdt van aanpakken. Zowel zelfstandig als een teamplayer. Marketing breed inzetbaar én specialistisch, zoals SEO, SEA, Social advertising, tot aan het manage van een team en high over marketing breed. Doordat in bijna alle specialismen ervaring heb, weet ik vaak wat haalbaar is, kan ik mij in mijn collega verplaatsen en hoe we samen sterk kunnen zijn als team.

Vaardigheden

Google Shopping Google Search Console Google AdWords Mailchimp SEO training SEO audit SEO LinkedIn Marketing Webmarketing strategy Instagram Marketing Email marketing Marketing Social media marketing social advertising e commerce

Talen

Nederlands (Moedertaal of tweetalig)
Engels (Professionele werkvaardigheid)

Projecten en ervaring

Asha International

Online markting manager

Strategie herzien, plannen maken, lead functie en aansturen social team, campagne team, design team en SEO team.

PHD Media

Social advertisement specialist

Het team versterken, social campagnes plannen maken, inboeken en analyseren en adviseren. Voor onder andere: Labello, Andrélon, Rabobank, Singapore Airlines en Nivea

Bol.com

SEO Specialist

Aansturende rol mbt SEO naar alle winkelteams toe. Aansturen van 16 winkelteams. SEO plannen maken voor de teams, analyses draaien en bol.com brede SEO projecten. Betrokken bij alle aanpassingen op de website van Bol.com.
Intern en extern SEO workshops geven op verschillende niveau's

Bol.com

TitelOnline merchandise-specialist Horloges

SEO | SEA | Customer journey | Online marketing en merchandising

Bol.com

Content Specialist

Verantwoordelijk voor het uitvoeren van de content- en marketingstrategie aan de hand van een jaarplan (OGSM). KPI's waar ik op stuur zijn consumer sales, orders, traffic, conversie, aov/asp. Daarnaast richt ik me ook op retouren, nps en online marktaandeel.

- Verantwoordelijk voor kwalitatieve online content m.b.v. schaalbare (data-) oplossingen
- Adviserende rol richting leveranciers en partners op het gebied van SEO en content creatie binnen het winkelteam sieraden, horloges en modeaccessoires
- Optimaliseren van de product content o.b.v. data-analyse en (klant-) onderzoek
- Verantwoordelijk voor kwalitatieve online content m.b.v. schaalbare (data-) oplossingen
- Marketinganalyses op basis van KPI's