Over Joris

Mijn naam is Joris Jansen, een online marketeer in hart en nieren met ruim 16 jaar ervaring op het gebied van performanced based / data driven digital marketing, CRO, web & app development, digital strategy en het aansturen van mulitidisciplinaire digital (marketing) teams.

Ik ben dan ook breed inzetbaar binnen een strategische, aansturende en/of uitvoerende rol.

Mijn kracht ligt in het snel doorgronden van de businessdoelstellingen binnen uw organisatie en deze omzetten naar doordachte campagnes inclusief bijbehorende KPI's welke ik samen met een team of geheel zelfstandig ten uitvoer breng.

Voor referenties verwijs ik u graag naar mijn LinkedIn profiel:
https://www.linkedin.com/in/jansenjoris/

Graag kom ik met u in contact om persoonlijk kennis te maken en na te gaan wat ik voor uw organisatie kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Joris Jansen
06-41040831

Vaardigheden

SEA Google Shopping Google Search Console Google AdWords Google Tag Manager Google Analytics Facebook Marketing Instagram Marketing Email marketing Webmarketing strategy Webmarketing Web analytics Web project management Digital Transformation Digital communication Social media Pay Per Click Advertising Bing Ads Team management Digital online

Talen

Nederlands (Moedertaal of tweetalig)
Engels (Volledige professionele vaardigheid)

Projecten en ervaring

Libéma

Teamlead Digital Marketing

Binnen de divisie Attractieparken en Vakantieparken (o.a. Beekse Bergen, Dierenbos, Aviodrome, Dierenrijk, ZooParc, Klimrijk en Aquazoo) verantwoordelijk voor het algehele, digitale landschap (o.a. online strategie, SEA, SEO, CRO, digital marketing, customer journey, concepting en development).

• Budgetverantwoordelijk voor € 1.5M+
• Omzetverantwoordelijk voor € 12M+
• Formatie en aansturing van het Digital Marketing Team (6 tot 8 fte)
• Divisie brede uitrol CDP (Customer Data Platform)
• (Door) ontwikkeling en exploitatie van +/- 10 verschillende websites en apps
• Bepalen algehele, digitale visie strategie plus bijhorende KPI’s en roadmap

Tibbaa

Digital Marketing Consultant

Verantwoordelijk voor de algehele digitale marketing en strategie van Tibbaa. Tevens werkzaam als digital consultant en sparringpartner voor evenementenorganisaties op het gebied van digital marketing. Als programmeur / projectmanager betrokken bij de (door) ontwikkeling van het online ticketing-platform van Tibbaa en bijbehorende marketing en reporting tools.

DJ Fedde Le Grand

Online Marketeer

Als onderdeel van het MT rond DJ Fedde Le Grand verantwoordelijk voor de (wereldwijde) digitale distributie, promotie en marketing van nieuwe producties en remixen (o.a. Michael Jackson, Madonna, Coldplay, Mariah Carey) via kanalen als iTunes, Spotify, Beatport, Youtube, Facebook, Instagram, Twitter en Soundcloud.