Over Sarah Maria

Aangenaam, mijn naam is Sarah Maria en mijn belofte is deze: Jouw bedrijf online de aandacht geven die het verdient.
Dat doe ik op een persoonlijke en transparante manier, in de vorm die bij jouw onderneming en doelstellingen past. Maar altijd betrokken, flexibel, energiek en resultaatgericht.
Digital marketing strategie en executie; van jouw bedrijfsfilosofie naar online visie en grip op je campagnes. Meer leads en conversie uit je marketinginzet en website.
Samen met een team van ervaren digital marketing specialisten help ik je om jouw bedrijf te positioneren in de digitale wereld. Zodat jij rendement haalt uit marketing en je kunt focussen op waar je mee bezig wilt zijn: Doen waar je goed in bent.
Kwaliteit en innovatie. Groei en digitaal succes.
Ik ben pas succesvol als wij dat zijn en ik zal niet stoppen voor we samen dat punt bereiken!

Vaardigheden

E-commerce Social media training Social media SEA Commercial strategy Webmarketing strategy Communication strategy Salesforce Commercial Facebook Marketing Marketing Intelligence Marketing Conversie Optimalisatie Dashboarding sales

Talen

Nederlands (Moedertaal of tweetalig)
Engels (Professionele werkvaardigheid)

Projecten en ervaring

Zelfstandig en Interim

Digital Marketing & Sales Specialist

Digital Marketing Strategie, Trainer en UX specialist
Ik adviseer organisaties over digital marketing strategie en verzorg trainingen/kennissessies. Vervolgens faciliteer ik de executie van de strategie met o.a. online vindbaarheid (SEA, SEO), social media en dashboarding t.b.v. leadgeneratie en online succes. In samenwerking met partners verzorg ik daarbij dashboarding voor grip en inzicht in de voortgang van campagnes en KPI’s.
Ook begeleid ik organisaties bij customer journey, conversie optimalisatie en user experience verbetertrajecten.

Dit doe ik structureel voor vaste klanten met campagne management en/of periodieke sessies.

Tevens op interim basis beschikbaar voor projecten en tijdelijke functies in marketing en sales.