Over Jeroen

Brug tussen Business en IT.

Ik help ondernemingen/ afdelingen met het ontwikkelen van interactieve applicaties. Dat begint met het scherp krijgen van doelen die behaald moeten worden. Vervolgens vertaal ik de doelen naar behoeftes per gebruikersgroep en hiermee brief ik de ontwikkelaars. Ik begeleid de ontwikkeling en lever het eindresultaat aan je op.

Mijn motto: de dingen simpel houden is moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel. Ik maak de dingen graag simpel.

Vind mij op Linkedin onder Jeroen Sleutelberg

Vaardigheden

Web project management Online reputation Project owner Scrum Agile method Consulting Digital Transformation Digital communication E-learning Health Needs analysis Business Analyst Realisatie Advies webinars e-health

Talen

Nederlands (Moedertaal of tweetalig)
Engels (Volledige professionele vaardigheid)
Duits (Professionele werkvaardigheid)

Projecten en ervaring

Sleutelberg Consultancy

Realisator van Digitale Media oplossingen

Sinds 1999 ben ik werkzaam in "online". Ik sla de brug tussen Business en IT, tussen de wens en de realisatie.

Mijn kracht zit in het achterhalen van de behoeftes van de opdrachtgever en deze zo vertalen dat het duidelijk wordt voor development welke doelen er behaald moeten worden. Door vervolgens te vragen aan 'de techneuten' hoe we dit doel het beste zouden kunnen bereiken, ontsluit je alle denkkracht van de betrokkenen.

De voorgestelde oplossingen doorloop ik met de opdrachtgever en vervolgens begeleid ik de bouw en implementatie van de oplossing. Boter bij de vis! Pas als het naar behoren werkt en de support is ingeregeld, trek ik mij terug.

Opdrachtgevers: Landelijke Huisartsen Vereniging, ONVZ, Essent, Nuon, Sonos, Heineken, KPN, Philips, Ahold, AkzoNobel en het métier geleerd bij Lost Boys.