Over Kirsten

Ik help organisaties met digitale transformatie, om service en processen te verbeteren en tegelijkertijd het team / de organisatie te transformeren in de manier waarop ze werken. Bij voorkeur op gebied van digitale toepassingen zoals websites of portals. Daarbij profiteer ik van mijn jarenlange marketing achtergrond, waarmee ik de customer journey van de potentiële klanten snap en kan optimaliseren.

Ik heb diverse digital projecten geleid zoals het bouwen van klantportals, het integreren van CRM en websites, het vernieuwen van websites, het lanceren van campagnewebsites. Dankzij mijn ruime ervaring in marketing en veel samenwerken met IT, kan ik de brug slaan tussen business en IT. Klaar om mooie resultaten te leveren.

Ik zoek graag uit hoe ik met alle middelen en mogelijkheden een maximale productiviteit kan bereiken, zeker ook in complexe situaties. Ik hou van een dynamische omgeving waarin ik veel gedaan krijg. Resultaatgericht. Ik haal mijn deadlines.

Op gebied van marketing gaat mijn interesse uit naar digital marketing, waarbij ik een senior rol ambieer. Bijvoorbeeld het plan uitdenken en ontwikkelen en dat samen met een team uitvoeren. Of het begeleiden van meer junior professionals.

Vaardigheden

Web project management Content marketing Webmarketing strategy product owner

Talen

Nederlands (Moedertaal of tweetalig)
Engels (Volledige professionele vaardigheid)
Duits (Beperkte werkvaardigheid)
Spaans (Basisvaardigheid)

Projecten en ervaring

Hogeschool Windesheim websites vernieuwen

Product Owner

Windesheim (21.000 studenten, 2100 medewerkers, high traffic website) verving alle websites en stapte over naar een nieuw CMS: Kentico. Ik stapte in na het aanbestedingstraject en was product owner in het scrumteam (9 mensen, intern en extern) tbv de bouw van de websites + stakeholder management in een politiek complexe organisatie. Veel tijd gestopt in het creëren van draagvlak, het meekrijgen van mensen, het aanpassen van processen. Back log management. Project op schema en binnen budget met tevreden opdrachtgever achtergelaten.

GroupAuto / CarXpert / Compasso

Digital Marketing Manager

Uitbouwen van de online positionering van GroupAuto en bijbehorende garageformules zoals CarXpert. Content marketing, websites nieuwe leden opzetten, doorontwikkeling online marketing. Teamid in scrumteam ontwikkeling nieuw platform Compasso + marketingplan daarvan.

Imbema

Marketing Specialist

Dit salesgerichte bedrijf adviseren en begeleiden naar het nut van digital marketing, inclusief implementatie: digital transformatie. Met nieuwe website, nieuwe online kanalen, marketingplan Imbema Denso, workshops en samenwerking met sales en MT. Oa gerealiseerd: website Imbema Denso, nieuwe propositie Warmte, lancering DTG koffer, campagne Hawle, veel content marketing, video, advertising, social media, newsletters en ook beurzen.